Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat uw bestelling beschadigd is waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Indien pakketten linnengoed na opening van het gesealde pakket beschadigd blijkt te zijn of niet compleet, dan dient u ons hier op de dag van aankomst in uw vakantiehuis van op de hoogte te stellen. Alleen dan kunnen wij uw pakket kosteloos omruilen voor een nieuw pakket.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vakantieservicebureauterschelling.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ons advies
Treft u bij aankomst in het vakantiehuis uw bestelling linnengoed anders aan dan u mag verwachten?
Neemt u dan a.u.b direct contact met ons op zodat wij het probleem direct kunnen oplossen voor u.